Kontaktannons.. *L*

Kalaspinglan

Trådstartare
Någon som är intresserad av att träffas, med eller utan hund!?

För tillfället studerar jag på halvtid och distans, mitt enda sällskap när sambon jobbar (skift) är min söta lilla valp som jag inte kan lämna ensam. Det är lite tråkigt.

Eftersom jag är nyinflyttad i Sundbyberg känner jag ingen här. Finns det inga trevliga buke-människor som vill träffa mig? Med eller utan hund? Dag eller kväll?

Vore också roligt för min valp att få tillfälle att träffa andra hundar, fast en i taget...

Pinglan
 
Sv: Kontaktannons.. *L*

Jag bor oxå i Sundbyberg med min lilla valp. Är hemma hela dagarna :)
 
Sv: Kontaktannons.. *L*

JAAAAAA!!! Äntligen!
Jag är också hemma hela dagarna! Tjohej!!!
Jag PM:ar dig!!

Pinglan
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Jag planerar att skaffa valp framåt våren/sommaren 2021 men har en hel del beslutsångest och känner att jag behöver hjälp från er...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
8 228
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
3 847
Senast: Dopy
·
Övr. Hund Sitter här och funderar på nattkröken vad hundägare här inne jobbar med? Hur har ni löst det praktiskt med jobb och hundägande? Själv...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
8 202
Senast: Wittman
·
Hundavel & Ras Jag har ingen hund men funderar på att skaffa en de närmsta åren. Som jag uppfattat det så verkar många gilla den här typen av tråd så...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
8 266
Senast: machafuko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV
  • Sojasås + katter

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp