Köpa Bitless Bridle i Sverige?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare stjärnhästen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 205
S

stjärnhästen

Hej!
Är det någon som vet om det går att köpa Bitless Bridle (Dr.Cook www.bitlessbridle.com) någonstans i Sverige eller möjligen inom Eu. Finns i USA men är dyra, både att köpa och frakta, dessutom kan man åka på att betala tull. De jag har nu är hemmasydda nylon och de håller på att falla i bitar. De är fantastiska att använda och jag vill inte vara utan dem. Någon som vet??
Tacksam för svar! MVH Anette

Sv: Köpa Bitless Bridle i Sverige?

Om du använder sök-funktionen här på forumet så hittar du flera trådar om samma ämne ;)

Börjes har. På westernavdelningen.

Ja, naturligtvis skulle jag kollat innan, sorry sorry. Nu har jag läst det som skrivits. Tack för svar!
MVH Anette

Liknande trådar

Hästmänniskan Okej så jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Min bästa kompis medryttarhästar har nu blivit till salu och hon frågade mig om jag...
Svar
13
· Visningar
2 987
Utrustning Hej! Begagnatmarknaden för den sadel jag är ute efter är väldigt liten i Sverige. Har hittat en prisvärd sadel i USA. Är det någon... 2
Svar
27
· Visningar
3 885
Senast: sthu
·
Hästmänniskan Hej! Jag har ett litet dilemma och vet inte riktigt vart jag ska vända mig så provar helt enkelt att skriva av mig här så får vi se om...
Svar
13
· Visningar
3 116
Senast: Gelina
·
Ekonomi & Juridik Använder ett anonymt nick för att ingen inblandad ska bli identifierad. Så vet ni vem jag är så ta det på PM eller så. Sålde för ett... 2
Svar
30
· Visningar
5 096
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Guldfasanerna
  • Bästa kloslipen?