köpa enbart nosgrimma (zaldi)

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare piggis_83
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 953
P

piggis_83

nån som vet om man kan köpa enbart en nosgrimma från zaldi? köpte ett zalditräns i stl cob till min unghäst o det sitter jättebra... förutom att nosgrimman är aningen liten,så jag skulle vilja prova med en i stl full istället.
frågan är om det finns att köpa bara....? :confused:
man skulle ju iallafall kunna maila källquists o fråga. dom har kanske ex. nåt reklammerat träns som dom kan plocka bort nosgrimman på :)

Sv: köpa enbart nosgrimma (zaldi)

Maila källquists! Det är ju alltid värt ett försök!

Ååh, det var nånstans jag såg lösa nosgrimmor från zaldi... Kanske var det Charlies Häst&Hund i Jkpg. Kommer inte ihåg :o. Men jag har sett det iaf.

Vilket zalditräns e det du har? Färg?

aha, kanske ska hålla extra utkik på charlies på scandinavium då!
tränset är typ rödbrunt med vita sömmar (vanligt aachenträns), tror inte modellen heter ngt speciellt.
det fanns ngt i full oxå men det hade gula sömmar! detta va ju på rean i fjälkinge, alltså utplockat, men det måste väl finnas full-träns med VITA sömmar?

ska maila källquists....

Ska det vara silver eller mässingsspännen?? De har nog bara silver nu... JAg kankse kan kolla om de har några kvar på eko... Såg att de stängt rean nu...

åh tack! de kanske har några på den vanliga hästavdelningen? det är silverspännen på tränset.
om du ändå åker dit, vill du kolla om de har zaldi-tyglar oxå? rödbruna m vita sömmar, vilken sorts tyglar spelar inte så stor roll.
OM du åker dit nån gång alltså, vore superschysst! :)

Skulle tro att jag har vägarna förbi i helgen... BAra ett litet problem... Vet ju inte om du har "gömt" reasakerna nu... De ska ju inte fortsätta sälja källquist... Såg tyglar sist jag var där.
En kompis hittade för 100:- på Ullared... Kanske ngn som kan kolla till dig där. JAg har inte vägarna förbi dit.. hihi...

haha ännu en anledning till att åka till ullared :rofl:
jättesnällt om du vill kolla på eko! hoppas det finns kvar :)

JAg var där nu i helgen men hittade inte någonting från rean.. Ingen att fråga heller... Får kolla med Anna ngn annan dag...

okej men tack ändå!! ska kolla på scandinavium tänkte jag, det är ju snaaaart :) ska du dit?

Tänkte åka dit om jag kan sova hos min hästskötarkompis... Beror ju på vilken hon behöver bo med... Varför får de inte ett varsitt rum... hihihi...
Skulle eg åka dit hela veckan innan men som vanligt så tröttnar jag ett tag innan... Vill ju ha armband om jag ska dit...

aha, kan du inte fixa ett åt mej oxå då :D så du har en kompis som ska va hästskötare där eller? åt vem?
hm ja kan ju bli spännande att dela rum med "nån", men bättre än att sova i en lastbil kanske?
jag ska bara dit på långfredan, åker med klubben (smidigt o billigt). ville gärna dit fler dar, men då ska man ju ha nånstans o bo oxå, blir så mkt dyrare! :smirk: sen blir man faktiskt rätt trött efter bara en dag tkr jag....

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 431
Senast: Johanna1988
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har verkligen ett underbart jobb, trivs jättebra! Och det är så fantastiskt SKÖNT att ha ett jobb där man trivs! Jag har provat...
Svar
0
· Visningar
1 166
Senast: cassiopeja
·
H
Gravid - 1år Jag är gravid i 15 veckan och är så fruktansvärt velig!!! Jag och den eventuellt blivande pappan har varit tillsammans i drygt 4 år... 2 3
Svar
58
· Visningar
10 551
Senast: escodobe
·
T
Hästmänniskan Vänder mig till den allvetande Bukeligan för att få kloka infallsvinklar på ett problem lika gammalt som havet. ;) Ska försöka fatta... 2 3
Svar
48
· Visningar
7 661
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka