Sv: Köpa häst...
Första hästen var jag halvfodervärd på i ca ett år innan den andra tjejen var tvungen att sluta. Eftersom det var nästan 2 mil till stallet så tyckte mina föräldrar att det skulle vara lättare om vi köpte honom och stallade upp på närmare håll.
Häst nr 2 var det ett helt kaos över.... Egentligen kom hon bara, blev avslängd på gården och där var hon... En sjuåring som inte kunde något. Men eftersom åren gick blev hon bättre och bättre i samma takt som jag också utvecklades. Vi kvalade till SM i w. pleasure innan jag sålde henne.
Häst nr 3 var en sådan som bara var min. Jag bestämde mig för henne i samma stund som jag lästa annonsen. Jag bara visste att hon var min!

Tyvärr så var hon född under fel stjärna och ådrog sig en massa skador av varierande grad och det slutade med avlivning på grund av spatt
Häst nr 4 verkar vara på ingång nu.... Har varit hästlös i två år och nu börjar jag bli knäpp!! Jag bara måste vara hästägare, så är det bara!

Har ingen aning om vad jag vill ha dock...

Det finns så mycket att välja på! western, distans, dressyr, hoppning och lika många hästraser. Valet står nu mellan en arabåring och en 4 årig quarter men vad ska man välja?

pest eller kolera, glass eller godis.