köpa horseware

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Tican
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 191
T

Tican

ingen har ju det jag vill ha! ska ha vanliga rhino wug eller plus, 200 g foder, och i färgen marine tartan eller olive tartan. vilka säljer förutom henrikssons och hastshopen? :) :bow:

dom får förresten gärna ha cotton cooler och något av stalltäckena på samma ställe.. ;)

Sv: köpa horseware

Finns det i de färgerna så kan de säkert ta hem åt dig. Hästshopen är klart billigast.

vågar man beställa därifrån? verkar lite .. oseriöst liksom.

cats: nix, dom kunde inte ta hem.

svea: nää, inte där heller tyvärr :/

Jag vet en butik en bit från mig som säljer horseware täckena om jag inte missminner mig. Men jag är inte säker på att de skicka men man kan ju alltid höra, jag kan leta upp nr om du vill så kan du iaf ringa o höra?

Jag har beställt därifrån, mailade och sa vad jag letade efter och hon fixade det, till ett mkt bra pris dessutom. :) Fick grejorna efter någon dag bara.

Strömsbergs gård ska vara seriösa. Har inte åkt dit och tittat själv ännu, men funderar på att göra det snart då det börjar bli dags att kolla om jag inte behöver nåt mer täcke :angel:

Tror nog det är så att Horseware täckena finns bara i en specifik färg för respektive modell o tjocklek. MAO jag tror du kan leta länge om du vill ha en färg från en annan modell.
Du skulle kunna kontakta Horseware på Irland direkt ock fråga om du kan beställa en viss modell i specifik färg, det kan ju tänkas att de syr upp en åt dig.

Liknande trådar

Utrustning Har ni behövt gå upp i storlek på tjockare utetäcken från HW? Pållen har inte använt sitt 200 gs täcke på några år (sedan han var typ 5...
Svar
1
· Visningar
1 139
Senast: HannaZ
·
Utrustning Jag känner bara till HW men de har inte direkt täcket jag söker så nu vill jag gärna ha hjälp! Följande önskas: * LÄTT täcke med... 2
Svar
23
· Visningar
3 973
Utrustning Tycker alltid det är så svårt att välja storlek på Horsewares täcken, så tänkte att vi kanske kunde lägga ut erfarenheter angående...
Svar
5
· Visningar
9 511
Senast: Niki
·
Utrustning Det finns ju tre olika "sorters" Horsewaretäcken. Eller hur man ska säga.... Hur upplever ni skillnaden mellan dem? Alltså mellan...
Svar
12
· Visningar
2 050

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka