Köpa ridstövlar

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare milo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 26
  • Visningar Visningar 2 624
M

milo

Skall köpa nya läderridstövlar och vill gärna ha tips på var man kan hitta bra läderstövlar tilll bra pris företrädesvis inom Sthlm.

Sv: Köpa ridstövlar

bra pris; ca 2000 för ett par redigt snygga, fina hoppstövlar av bra märke.
jepp, det är bra pris det.
är ju ändå bara där dom har kvalitets grejjer i sthlms trakten.

jaha jamen de va ju nästan billigt! jag har inte kollat så noga där själv...men de brukar va dyra me andra grejer....

det är sjukt billigt med tanke på märke, kvalité o utseende. sjukt snygga är dom. inte mina då, hoppas det framgick. Breccia i hoppstövlar får ni aldrig se ;)
dom har mycket dyrt, men det är i regel sådana saker som är dyra överallt. men jag är en sucker för såna saker.
+ att dom tar in vad man än vill ha!

Breccia_ skrev:
bra pris; ca 2000 för ett par redigt snygga, fina hoppstövlar av bra märke.
jepp, det är bra pris det.
är ju ändå bara där dom har kvalitets grejjer i sthlms trakten.

2000 är rimligt pris sen får man hoppas att stövlen passar bra också . och inte köpa "grisen i säcken"

Breccia_ skrev:
ryttarstadion.

ocean: man åker väl dit o provar...? ser inte problemet med det.
nej inget problem så , utan mer att man inte beställer via nätet ,

aha, men hästgallerian köper man bara direkt på plats eller via telefon om man beställer något då så åker man o hämtar.
är faktiskt glatt överaskad över de bra priserna på stövlarna samt det breda sortimentet.

Breccia_ skrev:
aha, men hästgallerian köper man bara direkt på plats eller via telefon om man beställer något då så åker man o hämtar.
är faktiskt glatt överaskad över de bra priserna på stövlarna samt det breda sortimentet.

jo det är alra bäst så att åka och verkligen prova ut det man vill ha , än att chans och beställa ,
ja bra prose rär alltid ett plus ,
var är det hästgallerian ligger ?

just dem jag nämnde är Petrie. Men även Sarm hade de bra priser på. Samma sak med Königs o Cavallo.

okej får ta mig till stora staden nån dag och kolla, har de bra utbud ?

stenbergs har läderstövlar från 2700-5600.
De har ett stort lager hemma. iaf på vanliga klassiska stövlar.

popeye skrev:
stenbergs har läderstövlar från 2700-5600.
De har ett stort lager hemma. iaf på vanliga klassiska stövlar.
stenbergs är det dom som ligger på st:eriksgatan ?
ja hade ett helskotta att hitta bra stövlar men det hade nästan allt både i skaftvidd och storlekar

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par...
Svar
14
· Visningar
448
Utrustning Har någon tips på mjuka ridkängor? Gärna i läder. Mina fötter är tyvärr superkänsliga och jag får lätt skavsår eller ont, alltså är...
Svar
0
· Visningar
141
Senast: NilHe
·
Utrustning Vill börja med att jag håller på att leta efter en sadelutprovare men vill gärna höra och få tips vad som kan passa min häst. Jag letar...
Svar
8
· Visningar
527
Senast: warg
·
Utrustning Jag vill gärna veta mer om bomlösa sadlar då jag inte har någon erfarenhet av dessa. Är de skonsammare mot hästen i jämförelse med en...
Svar
2
· Visningar
170

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Donald Trumps andra presidentperiod (2)
  • GVFÖ 2025
  • Ung kille

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka