Köplagen !!

Den och andra lagar kan du hitta på regeringens hemsida, www.regeringen.se. Du får klicka dig fram i menyn till vänster på sidan (lagar, sou m.m.) och sedan en gång till på lagar och förordningar. När du kommer fram till söksidan skall du välja "författningar i fulltext". Skriv sen bara in köplag i sökrutan. (Kanske var lite övertydlig)

Boken "Lagsamling i rättskunskap och affärsjuridik" sammanställd av Jan-Olof Andersson...den är super och lätt att läsa! :D ;)

Finns att beställa på http://www.liber.se/

Har telefonnummer för beställning också om du vill ha om nu länken ej funkar!Skicka ett PM isåfall!

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Jag har köpt en häst. Först var jag fodervärd. Efter att vi kommit överens om att jag skulle köpa blev Köpekontrakt påskrivet. Full... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 212
Senast: MiaMia
·
Hästmänniskan Som rubriken lyder. Letar ihjäl mig efter Penny tidningar från 90 talet och framåt. Någon som vet vart man kan köpa dem på nätet? Hade...
Svar
1
· Visningar
274
Senast: Rosett
·
Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 393
Senast: Nota
·
Hundhälsa Finns det någon klinik i över delen av Sverige, typ ovanför Stockholm som kastrerar tikar med titthål?? Sitter och söker på nätet, men...
Svar
13
· Visningar
986
Senast: kamomillo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka