koppla ihop dator o tv

panzy

Trådstartare
vill jag göra för att kunna se film etc...

Men, datorn har enbart en VGA"port", går det ändå? isf hur?

Vi har provat att koppla ihop mha en VGA-scart kabel, men får det inte att funka, men det kanske inte går med en sån kabel???

(jag är något oteknisk, ja...)

Sv: koppla ihop dator o tv

Jag brukar använda VGA-VGAkabel för att få bild och sedan kopplar jag in hemmabiot i datorn för att få ljud. Därefter måste man "säga till" TVn vilken ingångskälla man vill använda samt säga till hemmabiot var det ska ta ljudet ifrån dvs. aux. Detta styr du med respektive fjärr som tillhör utrustningen du använder.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så oteknisk att jag tänkte att jag frågar här innan jag skämmer ut mig i nån butik. Min datorskärm gick sönder i förrförra... 2
Svar
23
· Visningar
2 035
Senast: Habina
·
IT & mobiler Jag har fiber hemma. Indragen med kabel från mina hyresvärdars hus, alltså inget eget. Används till att strama tv via chromecast, dator...
Svar
11
· Visningar
1 162
IT & mobiler När jag köpte min LG-TV visste jag inte att den inte har C-more-appen. 🙄 Så nu när jag ska kolla på C-more måste jag göra det på...
Svar
9
· Visningar
937
Senast: Sharpless
·
Övr. Hund Vet inte om det går att göra åt åt, men nån kanske har nån ide om nåt som kan hjälpa... Jag jobbar skift och har av naturen begåvats... 2 3
Svar
56
· Visningar
9 460
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka