Kräver jag för mkt?

Sv: Kräver jag för mkt?

Jag håller med övriga, skippa inte dina livsplaner för din partner. Om det är du som har mest driv i förhållandet så får han följa dig, helt enkelt.
 
Sv: Kräver jag för mkt?

KL

För att svara på rubriken, så ja. Av det jag läser så kräver du att han ska avgöra hur du ska fatta beslut om ditt eget liv. Dessutom i en mycket snabbare takt än han är bekväm med.

Jag håller med de som säger att du ska fokusera på ditt eget liv. Om du tar hand om det du behöver i ditt liv och han gör detsamma med sitt, och det visar sig att ni har liknande mål och värderingar, så har ni alla möjligheter i världen att vara lyckliga med varandra. :)
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 285
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 619
Senast: MML
·
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 084
Senast: kolblakkur
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
766

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Uppdateringstråd 29
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp