Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Idag efter ridturen, så gosade jag med hästen och kramade honom.Lade ena armen över mankammen och kramade och borrade in ansiktet i manen.Då liksom föste han in mig intill sig och höll kvar. Kan någon förklara vad han menade med det . Kanske var det en kram tillbaka
Jag kan inte ge någon vetenskaplig förklaring, men jag har själv varit med om det där och det är så himla mysigt... Verkar ju helt klart som ett ömhetstecken, tycker jag.
Jag tror att det var ett sätt att visa att han gillade dej också! Hästar är sådana otroliga varelser att det går inte att beskriva. de fpnga verkligen ens hjärta!
Jag har oxå vart med om att en häst "kramas".
Jag och några av mina familjemedlemmar stod och pratade i hästhagen om att vi var tvugna att avliva en av våra ston. Hon har aldrig vart så där jättegosig men då när vi stod där och pratade, gick hon fram och la halsen om alla och "kramades", ungefär som giraffer gör (om nån har sett det).Hon gick fram till mig och kramades hur länge som helst, sen följde hon efter mig i vartenda steg...Det kändes jättehemskt, för man fick skuldkänslor över att vi skullle ta bort henne...det kändes som hon sa "å, tack äntligen ska jag få vila" ELLER "Nej, låt mig få leva, snälla"....snyft, jättehemskt.
Hästhantering
Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Juridik & Ekonomi Det är inte sant. Det är väldigt lätt sätt att använda rädsla för soc som ett sätt att styra personer så att de inte tar emot hjälp...
Juridik & Ekonomi Någon skattesmäll blir det inte, så länge barnet inte säljer lägenheten, då blir det ju kapitalskatt på vinsten ifall det är någon...