Krambananens flytt med mera.

I måndags skrev vi papper på gården. Så nu är det klart.

Idag var jag på jobbet och talade om att jag inte kommer tillbaka. :( Känns jobbigast med hela flytten. Har jobbat där fem år och trivts så himla bra. Dessutom har jag känt mig som en i familjen och vi har gått igenom mycket tillsammans. Dom blev väldigt chockade. Känner mig som värsta svikaren för chefen har verkligen gått och väntat på att jag skulle börja jobba igen och ville att jag skulle börja lite tidigare än vad vi sagt innan. :wtf:

Har lovat att jobba några kortare pass innan jag flyttar iallafall.

Har dykt upp en lägenhet i huset jämte där mamma bor. Tänkte försöka köpa den innan den kommer ut på hemnet. Den är lika dyr som gården nästan (ändå billig i dom trakterna med tanke på storleken). En 3a. Inte mitt drömboende direkt men helt okej att börja med. Förhoppningsvis kan jag köpa den snabbt så jag slipper ränteskillnaden på mitt bundna huslån också. :angel:
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
19 950
Senast: Whoever
·
Juridik & Ekonomi Spinner vidare i egen tråd ang. privat väg och vägföreningar Vi är 4 hushåll på vår väg. Eftersom vi har hyrt ut möblerat rum och bor...
Svar
5
· Visningar
1 077
Senast: tara
·
Hemmet Jag är född och uppvuxen i södra delen av Sverige. Här har jag jobb, man och övrig familj. Trots detta så längtar jag bort. Jag vill...
Svar
17
· Visningar
1 652
Senast: Flixon
·
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 730
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattbilder #9
  • Bra torrfoder

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp