Krångel med extra skärm

SaraXX

Trådstartare
Jag har en extra skärm till min dator vilket verkligen underlättar mitt jobb. Det krånglar dock en del och med jämna mellanrum kommer det upp ett meddelande om att det har blivit fel på drivrutinen till bildskärmen och att det nu har återställts. Båda skärmarna börjar då blinka svart och om jag inte drar ur kabeln till extraskärmen så stänger datorn av sig. Sen dröjer det ett tag innan jag kan få det att fungera okej igen. När det väl fungerar så kan det gå dagar och ibland veckor innan det blir fel igen.

Nån som har nån idé? Jag är helt lost.

/Sara

Sv: Krångel med extra skärm

Uppdatera dina grafikdrivrutiner som första steg. Vilka du ska ha beror på vilket grafikkort och vilken Windowsutgåva du har.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
4 288
Senast: Yrsel
·
IT & mobiler Min dator har kraschat!! :eek: ... Fick en ny laptop, Lenovo modell dyrare, av pappa strax efter jul, i början av januari nu 2019. Allt... 2
Svar
22
· Visningar
5 157
Senast: Hejsan.
·
IT & mobiler Lagom inför jul har min dator gått på ledighet och är ytterst osamarbetsvillig. Sedan några dagar tillbaka kraschar samtliga webbläsare...
Svar
5
· Visningar
832
Senast: Lime
·
E
IT & mobiler Jag har fått en ny bärbar dator! Det är en Acer Travelmate 5520 med Vista istället för XP som det var i min förra. Jättekul! :D OM den... 2
Svar
23
· Visningar
2 287
Senast: moiran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025