Krasch igen

Det var ganska så bra idag och det var iallafall okej idag tills nån timme sen. Och sen bara gick det spik rakt ner igen.
Och nu bara skriker anorexi monstret och alla äckel tankar bara tar över hela min hjärna. SÅKLART för jag ska antingen ha hem besök imorgon eller att mamma och pappa och min valp kommer hit så SÅKLART att det blir såhär då. För det kan ju inte få vara okej förmig nånsin.
Och allt som är i mitt huvud är som jag INTE borde ha där som hur äcklig jag är hur tjock jag är att jag blir på mind om personer som jag inte vill tänka på att jag är miss lyckad med nästan allt jag blir jätte triggad av andra bara massa massa jobbigt och bara massa fel somvanligt att jag känner fel och tänker fel. Och saker som andra har sagt eller skrivit eller gjort som jag bara vill radera från hjärnan men det GÅR INTE. Och massa tankar att jag inte vill be höva finnas OCH att jag känner mig jätte hemsk och som en svikare för jag känner så.
Jag vill spola bak tiden jag vill vara normal jag vill inte finnas och jag vet att jag är skit jobbig och borde hålla dethär för migsjälv så förlåt.
 

Vet du, jag tror att vi alla pratar olika språk ibland. Det gör vi för att vi alla upplevt olika saker i våra liv och olika svårigheter. Därför är det så svårt att förklara och förstå ibland.

Det är ingen tröst men du är inte ensam i att känna så. Och jag hoppas innerligt att du får den hjälp du behöver, för det förtjänar du tusen gånger om vad någon annan(monstret) än säger. ❤️
Ja kanske men jag pratar ett helt annat språk för detmesta känns det som.
 
Det var ganska så bra idag och det var iallafall okej idag tills nån timme sen. Och sen bara gick det spik rakt ner igen.
Och nu bara skriker anorexi monstret och alla äckel tankar bara tar över hela min hjärna. SÅKLART för jag ska antingen ha hem besök imorgon eller att mamma och pappa och min valp kommer hit så SÅKLART att det blir såhär då. För det kan ju inte få vara okej förmig nånsin.
Och allt som är i mitt huvud är som jag INTE borde ha där som hur äcklig jag är hur tjock jag är att jag blir på mind om personer som jag inte vill tänka på att jag är miss lyckad med nästan allt jag blir jätte triggad av andra bara massa massa jobbigt och bara massa fel somvanligt att jag känner fel och tänker fel. Och saker som andra har sagt eller skrivit eller gjort som jag bara vill radera från hjärnan men det GÅR INTE. Och massa tankar att jag inte vill be höva finnas OCH att jag känner mig jätte hemsk och som en svikare för jag känner så.
Jag vill spola bak tiden jag vill vara normal jag vill inte finnas och jag vet att jag är skit jobbig och borde hålla dethär för migsjälv så förlåt.
Det är jättebra att du skriver Emma.

Du skriver också att du tänker fel och känner fel, men vet du - det finns inget fel i att känna som man gör och det finns inga fel i att tänka som man gör. Man har alltid rätt att känna sina känslor och man har alltid rätt att tänka sina tankar. Känslor och tankar kan vara jobbiga, men inte fel!

Hoppas verkligen att du snart får må bättre igen!
 
Jag hatsr denhär känslan när jag har skit mycket ångest och att jag barq får panik attacker för alltmöjligt 😭😭 Och jag vet inte hur jag ska stå ut. Och jag har så jävla starka o verklig känslor och att denhär äckliga feta värde lösa kroppen är MIN det bara KAN INTE stämma 😭 Jag kan nästan inte ens andas men det spelar ju ingen roll iallafall. Men det komme nog bli toa golvet igen inatt
 
Jag vet att det ÄR svårt men försök djupandas, du behöver få upp syre till hjärnan så inte overklighetskänslorna plågar dig ännu mer ❤
 
Tänker på dej och hoppas att du fått vila, kanske rentav sovit en stund i natt. Önskar du får flera bra stunder idag.
 
Hej. Emma kan/orkar inte skriva själv just nu, och hon kanske behöver ta en liten paus härifrån. Hon vill ändå hälsa till alla er som hon har kontakt med här att ingen behöver vara orolig för henne :heart Även om det är väldigt tufft för henne nu är hon i trygga händer.

MVH Madde, Emmas mamma
 
Hej. Emma kan/orkar inte skriva själv just nu, och hon kanske behöver ta en liten paus härifrån. Hon vill ändå hälsa till alla er som hon har kontakt med här att ingen behöver vara orolig för henne :heart Även om det är väldigt tufft för henne nu är hon i trygga händer.

MVH Madde, Emmas mamma
Tack för att du skriver och berättar!
Och 💜 till Emma!
 
Hej. Emma kan/orkar inte skriva själv just nu, och hon kanske behöver ta en liten paus härifrån. Hon vill ändå hälsa till alla er som hon har kontakt med här att ingen behöver vara orolig för henne :heart Även om det är väldigt tufft för henne nu är hon i trygga händer.

MVH Madde, Emmas mamma

Tack för att du informerar oss. Allt gott till Emma och hela er familj. :heart Skönt att veta att hon är trygg där hon är.
 
Tack finaste @EmmaFilippa att du skickar meddelande till oss med din mamma @MML . :heart Du är så omtänksam och klok.

Jag önskar så att det ska lätta lite för dig snart och att du bara får ha det lite bra och enkelt.
 
Hej. Emma kan/orkar inte skriva själv just nu, och hon kanske behöver ta en liten paus härifrån. Hon vill ändå hälsa till alla er som hon har kontakt med här att ingen behöver vara orolig för henne :heart Även om det är väldigt tufft för henne nu är hon i trygga händer.

MVH Madde, Emmas mamma
Tacka Emma för uppdateringen och hälsa att hon alltid är välkommen tillbaka!

Jag blir alltid lite orolig när hon tystnar ❤️
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Nu är det påsk igen och det är den värsta hög tiden förmig. Så justnu på minner väldigt mycket om väldigt jobbiga saker. Men det är ändå...
2
Svar
32
· Visningar
1 557
Senast: Flixon
·
L
  • Artikel
Dagbok Det händer såmycket helatiden. Jag har tagit upp skolan igen och jag galopperade på ridningen förra veckan som jag skrev om ❤️ Och även...
Svar
12
· Visningar
763
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Dethär blir bara kort för min pojkvän komme snart. Men jag vill bara berätta en sak och dela med mig till ni här som kanske tycker att...
2
Svar
27
· Visningar
2 276
L
  • Artikel
Dagbok Idag är det min födelse dag. Det känns bara helt sjukt. Jag kommer fort farande håg när jag skulle fylla 15 och jag var in lagd på bup...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 599

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp