Bukefalos 28 år!

S

Shando

Hej nu behöver jag värkligen all hjälp ja kan få... ja ska tapetsera mitt rum men nu har jag blåa hämska tapeter men jag vill ha typ ja ja vet inte igentligen vad jag vill ha... men kanske bruna.. röda... har nån såna tapeter o sen vill ja ha en vägg annan färg en dem andra typ. en vit o resten röda...:D
Har ni några bilder på såna rum... snälla lägg til den häran tråden då
 
Sv: Kriiis

i vilket vädersträck ligger ditt rum. För om du har fönster mot norr e de bäst att välja en ljusare färg för annars blir det nog väldigt mörk,

Nåt som är snyggt är att välja en beige enfrägad tapet på tre väggar o sen en fondvägg men en aningen mörkare med nåt snyggt mönster, tex blommor.
 
Sv: Kriiis

Min 18åring har bruna tapeter,sen är möbler och gardiner vita,även lampor!

Trodde det skulle bli mörkt,men det är snyggt!
Lite halvtaskiga bilder,men väggarna är mörkbruna!
Hennes dörrar(2 st) in till klädkammaren är borttagna och ersatta av vita gardiner!
24957660.jpg

25404179.jpg

25404183.jpg

25404177.jpg
 
Sv: Kriiis

Såhär ser mitt rum ut. Röda rosor på vit bakgrund (tapet från Mimou) och sen går resten av rummet i vitt.
Har lite accenter av svart, rött och grönt (har gjort om lite sedan fotona togs).
3002812254_a232a6ec20.jpg

3002812246_ddc5d84b83.jpg
 

Liknande trådar

Hemmet Behöver tips på var jag hittar rött porslin. Sån julig röd färg så ingen blek eller åt det rosa/orange hållet. Vill ha små tallrikar a...
Svar
7
· Visningar
593
Senast: Åsa A
·
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 147
Senast: TinyWiny
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 540
Senast: bollen__
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 634

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp