Rött porslin!

BernT

Trådstartare
Behöver tips på var jag hittar rött porslin. Sån julig röd färg så ingen blek eller åt det rosa/orange hållet.

Vill ha små tallrikar a 17 cm och stora typ 25,26,27 cm.

Har kollat överallt känns det som. Kan tänka mig köpa beg om nån sitter på rött porslin den inte vill ha 😅

Ska helst vara helt röda tallrikar men röd-vit kan funka eller mestadels rött med mönster.

Hm hade några men det fanns inte tillräckligt många + den ”stora” var för liten.

Pris spelar ingen roll, hellre kvalité så jag kan ha de livet ut.
 
Behöver tips på var jag hittar rött porslin. Sån julig röd färg så ingen blek eller åt det rosa/orange hållet.

Vill ha små tallrikar a 17 cm och stora typ 25,26,27 cm.

Har kollat överallt känns det som. Kan tänka mig köpa beg om nån sitter på rött porslin den inte vill ha 😅

Ska helst vara helt röda tallrikar men röd-vit kan funka eller mestadels rött med mönster.

Hm hade några men det fanns inte tillräckligt många + den ”stora” var för liten.

Pris spelar ingen roll, hellre kvalité så jag kan ha de livet ut.
Le Creuset,
Ngt gammalt?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag kan inte bestämma mig :crazy: Någon som vill hjälpa? Mitt stackars hår byter färg så ofta som möjligt... Och nu är det dags igen...
2 3
Svar
47
· Visningar
10 258
Senast: WS6
·
S
Ridning Hej! Jag har en foderhäst genom ridskolan som jag sköter om rider en dag i veckan.. Hon är en maxad D-ponny & väldigt grov.. Mörkbrun...
Svar
1
· Visningar
904
Senast: SannasMichelle
·
Hemmet Hej! Efter jag sett att många här på Hem & Hobby har mkt bra smak på inredning så tänkte jag passa på att rådfråga er ;) Det är...
Svar
11
· Visningar
1 950
Senast: Draumsyn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp