Sv: Kris

Ett stort tack till Petruska som har skrivit lite om sina upplevelser kring barn i tonåren. De inläggen har verkligen fått mig att tänka till om varför jag känner sådan frustration nu när mina äldsta barn är i tonåren... :o :)

Det var glädjande att läsa! Ja, inte att du är frustrerad förstås, men du förstår hur jag menar. :laugh: En del av inläggen har det faktiskt gjort lite ont att skriva, så det var roligt att de är till nytta för dig. Visst är det lite underligt att man har så lite ordentliga samtal om att vara tonårsförälder? (Att sucka över att det gått åt tre limpor, en halv ost och fyra liter mjölk medan man vände ryggen till, räcker liksom inte som stöd och bearbetning.)

Sv: Kris

Jag har sån tur att jag har några riktigt nära vänner som jag pratar tonåringar med. Någon med litet äldre barn än mina och några med ungefär jämngamla. Det har varit oerhört bra att kunna ventilera

Liknande trådar

R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 570
Senast: julgrisen
·
Gravid - 1år Familjen klarade vintern med en enda förkylning. Nu är 9 åringen inne på andra omgången kräksjuka... Först var han sjuk för 10 dagar...
Svar
4
· Visningar
962
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får... 6 7 8
Svar
148
· Visningar
10 693
Övr. Barn Det sägs ju vara ganska vanligt men vi känner oss verkligen helt ensamma. Vår gosse fyller 6 i sommar och kissar fortfarande mycket på... 2
Svar
27
· Visningar
2 064
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Förslag på passande matskål?
  • Annonsera mera hundar 2