JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Kristianstads ridskola: Vi glöms alltid bort
Bukefalos 30 år!
Vilken är Sveriges nationalsport? Radiosporten har i dag väckt frågan och har en omröstning på
sin sajt . Fotboll, hockey, längdåkning och annan sport är det man kan välja på. Ingen ridsport alltså.
På Kristianstads ridskola är de inte förvånade.
Moderator
Bara lite tråkigt "nu-känns-det-lite-extra-tungt"-gnäll...
Dagbok Jag har alltid trott att livet aldrig står stilla, att det alltid rör på sig varesig man vill det eller ej.
Men nu verkar mitt liv ha...
Startad av cassiopeja
29 Nov 2019
Svar: 13
Visningar: 3 237
Dagbok
Hemligheterna bakom Fredricsons succé
Hästnyheter I dag jagar Sveriges största hopp i ridsport-EM – Peder Fredricson - guld på hemmaplan.
På vägen fram till finalen har...
Startad av Gunnar
27 Aug 2017
Svar: 0
Visningar: 558
Hästnyheter
Ett slut och en början
Dagbok Efter ett hektiskt slut på året så har jag nu gått in i en mellandagsvila som är alldeles underbart välgörande. Jag får bara inte nog av...
Startad av cassiopeja
30 Dec 2018
Svar: 6
Visningar: 2 044
Dagbok
Ridkurs
Dagbok Så var fyra dagars ridkurs avklarad. Och det var väl den mest självförtroendesänkande ridaktivitet jag har gjort på länge. Till och med...
Startad av cassiopeja
22 Jun 2016
Svar: 0
Visningar: 1 280
Dagbok
Svensk politik 9
Samhälle Vem är det då som skall hålla koll på att kandidaterna inte har "fel" agenda om inte partierna själva?
Inte_Ung
2 minuter sedan
Valvaka!
Tjatter Du tror att de är lediga när de är sjuka? Det tror inte jag utan de blir nog kontaktade hela tiden ändå precis som de flesta andra med...
Angel
10 minuter sedan
Svar: 1 250
Visningar: 31 688
Allmänt
Vad är en rimlig hyra/boendekostnad?
Samhälle Att kommunen som man flyttar till faktiskt har råd att ta hand om de behov som man har.
Det har i flera inlägg i tråden just...
Inte_Ung
11 minuter sedan
Att vara en usel hundförare/tränare
Hundträning Jag är en urusel förare och har till råga på allt en malle. Vågar knappt tänka på vad folk tänker om oss både i vardag och vid träning...
Nordthor
Igår kl 21:38
Svar: 9
Visningar: 444
Hund
Valpkull!
Hundavel & Ras Jösses anåda! Jättesynd med de två förlorade valparna, men rätt krasst sätt är det nog lika bra med de nio som blev kvar! Vilken kull...
Sel
Igår kl 20:59
Svar: 3
Visningar: 204
Hund