Krönika/Djur är också människor, eller...?

Sv: Krönika/Djur är också människor, eller...?

Anders Eklund chefsredaktör på tidningen Ljusnan, ta och flytta ut i en grotta. Så har ju människan bott förr och klarat sig så det går nog bra även för dig.
Och tack vare djurskyddsmyndigheten så har det börja hända nåt för djurens bästa, vilket jordbruksverket aldrig lagt två fingrar i kors för. Där har det verkligen bara varit snack och ingen verkstad.
Mina fördomar mot män i norra delen av sverige har fått ännu mer vatten på sin kvarn.
Neandertalare ni hör hemma i grottor...
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Den här sommaren hade jag tänkt att jag skulle reparera mitt sparkonto som sjunkit med 30000 under vintern som var då jag gått på...
Svar
15
· Visningar
2 485
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Ska det inte vara mer än så här? Räcker det inte snart? Igår fick jag ytterligare 2 käftsmällar nu ekonomiskt. Inte nog med att kroppen...
Svar
8
· Visningar
1 899
  • Artikel
Dagbok När jag gjorde recap av mitt kärleksliv här i dagboken för ett tag sen utelämnade jag såklart en massa personer som av en eller annan...
Svar
0
· Visningar
408
Senast: miumiu
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 107
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp