Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja,oftast håller chippet längre än vad det står att dom ska göra.Vid årsskiftet fick Oskar ett kastraktionschip.
Eftrr ett tag krympte hans testikel (Han är krypt).
Chipet borde gått ur i juni-juli.
Testikeln är fortfarande i storlek av ett mjukt majskorn.
Är det vanligt?
Ja det kan ta tid innan den återfår normal storlek igen. Dock kan man inte längre vara säker på att han är infertil längre, så ej umgås obevakat med löptik nu.Vid årsskiftet fick Oskar ett kastraktionschip.
Eftrr ett tag krympte hans testikel (Han är krypt).
Chipet borde gått ur i juni-juli.
Testikeln är fortfarande i storlek av ett mjukt majskorn.
Är det vanligt?
Tack! Jag har aldrig varit med om detta förr så jag undrade.Ja det kan ta tid innan den återfår normal storlek igen. Dock kan man inte längre vara säker på att han är infertil längre, så ej umgås obevakat med löptik nu.
Aldrig varit med om det faktiskt. Men det tar ju ett tag innan man märker skillnad.Snor tråden lite. Händer de att testiklarna inte krymper alls?
Vi fick honom en månad efter kem. kastrering så jag kan inte säga att de inte krympt men spontant ser de "normalstora" ut för hans storlek och ingen extra hud. Djursjukvårdaren när vi röntgade höll också med. Men vi får väl se vad som händer när det tar slut.Aldrig varit med om det faktiskt. Men det tar ju ett tag innan man märker skillnad.