Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
En chattkompis tycker jag ska skaffa SIMP till MSN Messenger så ingen annan kan läsa det vi pratar om. Jag skriver inte så hemliga saker men borde man skaffa kryptering ändå? Använder ni kryptering på eran e-mail också?
Nej, det gör jag inte, av det simpla skälet att vill någon lyssna på vad jag skriver så är inte straight cable dump något han kommer engagera sig i, utan han kommer snarare installera en keylogger på min dator. och då hjälper ingen kryptering i världen.
Tack för svar!
Chattkompisen menar att internetleverantören eller hackers kan sitta och läsa allt man skriver på messenger samt att man ska skydda sig så gott man kan mot allt. Själv är jag skeptisk mot företag som tillhandahåller såna där gratis säkerhetslösningar - kanske DE kan spionera på mig om jag installerar deras program.
Juridik & Ekonomi Man får estimera och sedan får man när man överskrider estimatet anmäla det till CSN och betala tillbaka det så att det blir enligt...
Ekonomi & Juridik Och för den tredje parten är det fortfarande ett ställningstagande om de ska eller inte ska föregripa domslutet.
Oavsett om det är en...