B

**BORTTAGEN**

Jag hade tänkt fixa en liten "hunt" (om man kan kalla det så) tillsammans med vänner,bara för skojs skull,några startande(gärna utifrån),några hinder i skogen och prisrosetter! Låter det här trevligt? :confused: Tänkte planera hela vintern för att få det bra.. Men hur ska man börja? Kan någon tipsa om hur man planerar en sådan här? :rofl: Tänkte isof starta min foderhäst som är en nordsvensk :love:
/// :bump:Sophia :bump:
 
låter jätte skoj!, har själv tänkt fixa något liknande men det har aldrig blivit av.
du kan ju börja med att beställa hem rosetter och bygga hinder.
samt försöka få med några kompisar som kan tipsa några från deras stall som kan tipsa vidare.
du kan ju också sätta upp en lapp ågonstans ( exempel ica)
lycka till!
ps.var e de nånstans?
 
Hej! Kul att få så positiv respons :D
Det låter som en bra början.. men då måste man vänta med hinderna.. men desto bättre då man har mycket tid att planera,då blir det ju bara bättre :)

Det skulle vara i Skellefteåområdet nånstans.. :)
 

Liknande trådar

Relationer I morgon ska jag träffa en person som är genomsnäll... eller nåt. Jag har träffat personen tidigare vid några tillfällen och trots...
15 16 17
Svar
323
· Visningar
19 277
Senast: Shaggy
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 197
Senast: QueenLilith
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 497
Senast: Imna
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
11 277
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp