Kvällens filmval?

MidnightSoul

Trådstartare
Dagens I-landsproblem. Ska jag titta på The heat eller grown ups 2 eller magic mike (den första inte xxl)?
 
The heat. Grown ups 2 tyckte jag var pinsamt dålig. Magic Mike har jag inte sett. Har svårt att tro att den är bra.
Magic Mike är förvånansvärt bra för att vara den sortens film! Till och med min sambo tyckte den vad bra, och han är väldigt kräsen. Tvåan är dock pinsamt dålig...
 
Magic Mike är förvånansvärt bra för att vara den sortens film! Till och med min sambo tyckte den vad bra, och han är väldigt kräsen. Tvåan är dock pinsamt dålig...

Kanske en film som passar bättre för tjejkväll när man halvtittar och pratar mest? Tvåan alltså
 

Liknande trådar

Fritid Huxflux ska jag på julbordskonsert första gången i mitt liv och Helsingborg av alla ställen. Ska se Martin Rolinski :love1: med Tess 🤩...
Svar
6
· Visningar
419
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Jag hoppas att någon har någon tanke eller själv har upplevt eller vet, har testat Citalopram själv osv. Jag har nu tagit Citalopram i...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 309
Senast: Enya
·
Mat Jag fyller snart 30 år och ska anordna en fest för familjen. Då jag bor 60 mil från alla andra i familjen lånar jag brorsans hus och...
Svar
8
· Visningar
829
Senast: mamman
·
Juridik & Ekonomi Tja, de fortsätter i samma ton. Jag försöker få ersättning för utläggen de orsakade när de inte dök upp enligt avtal. Trots skriftligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 876
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • GVFÖ 2024
  • Flytta eller ej?
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp