kvällshö

Men 3 ggr om dagen är väl bra!? Det handlar mer om när sista målet ges. Ges sista målet halv sex så får man också se till att ge en hel del kg hö och halm det målet så att det räcker till natten.
 
nä, han får oftast kvällshöt kring åtta halvnio, eftersom jag jobbar hela dar så rider jag på kvällarna. utom helger så då blir det oftast sju halv åtta
 
Ja men då behöver du ju absolut inte känna dig som en djurplågare. Din pålle har det jättebra :)
 

Liknande trådar

Foder & Strö Dotterns D-ponny, arabiskt fullblod, går på lösdrift. Får analyserat hösilage 3 ggr/dag. Fri tillgång på halm halva dygnet ungefär...
Svar
4
· Visningar
771
Senast: mily
·
Hästvård Vi var ner i fredags till ridhuset och löshoppade små kryss, hästen river först ett hinder, sen hoppar hon nästa och när hon landar är...
Svar
16
· Visningar
778
Senast: Fibusen
·
Kropp & Själ Jag har alltid kunnat sova lite mindre 6-7 h och funkat hyfsat med det. Nu har jag haft en sjukdom och behandling som lett till en annan...
Svar
16
· Visningar
673
  • Artikel
Dagbok Jag har ju haft problem med att jag inte lyckas ta mig upp ur sängen på morgonen och sen på kvällen har jag haft svårt att somna i tid...
Svar
11
· Visningar
1 022
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Sojasås + katter
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp