Kvalitén i Sthlm?

B

**BORTTAGEN**

Vart någonstans hålls den? Tider, inträde. Allt ni vet!

Tack tack! :bow:
 
Stockholmarna åker till Strömsholm. Börjar fredag morgon och håller på till ca 15.30 (16.30?) fre och lö. Söndag em är det ponnyer.

Kostar ingenting att gå in.
 
Menar du fyraårskvalitetstävlan som går nu i helgen på Strömsholm ? (sthlm - kan lätt tolkas stom Stockholm)

Den börjar på fredag morgon och pågår till söndag. Söndag eftermiddag tror jag är reserverad för ponnyer. Vad jag vet så är det gratis inträde. Hoppning och gångarter (som jag antar är det du vill titta på ) är i de stora ridhusen som sitter ihop, jag vet inte exakt vad de heter....
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag blir inte riktigt klok på Teams. Har det både i min Iphone och dator. När jag har datorn igång så ändrar den ju status till...
Svar
11
· Visningar
926
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Jag fick upp reklam på min FBsida om Jonas von Essen där han gör reklam för sin minneskurs online. Givet, vem vill inte förbättra sitt...
Svar
11
· Visningar
665
Senast: Amha
·
Övr. Hund Hej på er! Jag har en hane på ett år, kastrerad blandras beagle som jag tyvärr har allvarliga problem med. Har haft flertalet hundar...
2
Svar
29
· Visningar
2 539
Senast: jemeni
·
Utrustning Jag har efter mycket efterforskningar kommit fram till att en lippo fazzino skulle kunna passa på min häst men nu till problemet. Jag...
Svar
5
· Visningar
717
Senast: Litiabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp