kvallopp Boden starttid?

Sv: kvallopp Boden starttid?

ticketack :D
Bellini o Blessings lillasyster ska kvala..så jag måste ju åka o spana :D hon är "bara" 5år o är första gången "officiellt" på banan :crazy::D

Dit ska jag också ikväll :D

Hinner nog inte till kvalen (vad är det för sätt att köra dem så tidigt? :D), men till 18.30 borde jag vara på plats iallafall :D

Och för den delen såg jag den damen (som Emmah pratar om) förra sommaren i hagen tillsammans med sin syster, samt mamman med föl vid sidan.. :)

Då var det alltså Blessing du såg :D o By Night o lilla Blitzen :)
jasså by love var I hagen för en gångs skull :p tycker hon mest brukar vara utanför :o

Jo, jag är kass på att komma ihåg namnen på de där djuren :D

Vi åkte förbi hos A-C en dag förra sommaren då min kompis var intresserad av att låna en av hennes hästar som sällskap till sin, dock blev det inget den gången. :D

Hur gick det idag då?

ja hon hoppade på mållinjen :smirk: så det gick ju inte alls tyvärr, men hon såg himla spänstig ut när hon travade! :) så det är bara att träna mera så börjar nog pengarna rulla in! :bump:

på onsdag hämtar jag hem min lilla Blessing :D

Åh. det var ju synd att hon skulle hoppa på mållinjen.. nåja, hon har ju inte världens största erfarenhet av tävling heller :D

Jasså, så Blessing är din? Var är hon nu? Jag tycker det är jätteskoj att hästarna har fått komma igång och göra ngt nu, vet att A-C var lite orolig hur det skulle lösa sig för dem när hon skulle åka iväg.

Jag hoppas att det fortsätter gå bra för er!

Blessing är än så länge i sangijärvi, men jag har fått henne om jag lovade S att träna igång henne igen! :love:
Tror hela sangijärvi vet att jag är totalkär i Blessing :D jag har försökt få köpa henne i ett par år nu :D

Så planen är att starta henne ett tag, tills hon faller för åldersstrecket om inget oväntat inträffar, och sen ta föl på henne :love:

Ah, vad härligt!

Det var ju två otroligt kärvänliga hästar iallafall!

Jag får önska dig lycka till i framtiden och hoppas jag får se hästarna på Umåker nångång :D

ja framåt våren nångång ska vi nog vara igång igen :D Blessing är inte körd sen i oktober tydligen :o

Liknande trådar

Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 585
Senast: Mirtai
·
Dressyr Min häst har en tendens att börja tugga på bettet (läs öppna och stänga munnen) när han tycker att saker är jobbigt/han tar i. Det...
Svar
9
· Visningar
559
Senast: Elo
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
1 207
Senast: Cattis_E
·
Övr. Barn Det är sportlov och dottern är på fritids. Hon har en hårsnodd med en stor dekoration på som hon ska släpa med sig överallt. Hon hade...
Svar
7
· Visningar
916
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka