Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jo, jag är kass på att komma ihåg namnen på de där djuren
Vi åkte förbi hos A-C en dag förra sommaren då min kompis var intresserad av att låna en av hennes hästar som sällskap till sin, dock blev det inget den gången.
ja hon hoppade på mållinjen :smirk: så det gick ju inte alls tyvärr, men hon såg himla spänstig ut när hon travade! så det är bara att träna mera så börjar nog pengarna rulla in!
Åh. det var ju synd att hon skulle hoppa på mållinjen.. nåja, hon har ju inte världens största erfarenhet av tävling heller
Jasså, så Blessing är din? Var är hon nu? Jag tycker det är jätteskoj att hästarna har fått komma igång och göra ngt nu, vet att A-C var lite orolig hur det skulle lösa sig för dem när hon skulle åka iväg.
Blessing är än så länge i sangijärvi, men jag har fått henne om jag lovade S att träna igång henne igen!
Tror hela sangijärvi vet att jag är totalkär i Blessing jag har försökt få köpa henne i ett par år nu
Så planen är att starta henne ett tag, tills hon faller för åldersstrecket om inget oväntat inträffar, och sen ta föl på henne
Juridik & Ekonomi Ta hjälp av din arbetsgivare, kollegor och kanske även skolan och berätta hur ni har det och att ni behöver akut boende. Det kan finnas...