KWPNs databas öppen för alla

Danska Hestedata är delvis gratis att använda nu, upptäckte jag idag.
Har du nyligen fått sidan till att funka? Jag försöker logga in idag, mitt konto fanns tydligen inte kvar, så jag skapade ett nytt och behövde ha ett abonnemang, men när jag klickar vidare så säger den bara att sidan inte hittas..
 
https://www.landbrugsinfo.dk/public/8/9/0/heste_heste_data

En bit ner på sidan hittar du :
Du har også mulighed for GRATIS at søge på en hest og se basisoplysninger.

Login gratis og søg på basisoplysninger her
Tack, när jag klickar på Login skickas jag vidare till en annan sida som säger
"For at bruge Hestedata, skal du have et hestedataabonnement knyttet til din bruger ID.
Gå til denne side for at se, hvordan du får abonnement."
När jag klickar vidare då får jag felmeddelande.

Jag hade velat få fram ägare men det kanske man inte kan se ändå? På basinfo får jag bara fram uppfödare.
 
Tack, när jag klickar på Login skickas jag vidare till en annan sida som säger
"For at bruge Hestedata, skal du have et hestedataabonnement knyttet til din bruger ID.
Gå til denne side for at se, hvordan du får abonnement."
När jag klickar vidare då får jag felmeddelande.

Jag hade velat få fram ägare men det kanske man inte kan se ändå? På basinfo får jag bara fram uppfödare.
Jag har betalversionen av Hestedata och ser inte ägaruppgifter, bara uppfödare.

Finska Hippos (registrerar alla raser i Finland) är gratis att använda, tips om man kan finska :)
 

Liknande trådar

Avel Ni som kan det här med premiering och visning och domarens kommentarer: Vad betyder "något öppen bål"? Betyder det att hästen har djup...
Svar
5
· Visningar
907
Kropp & Själ Jag skulle behöva börja använda bettskena igen, men anledningen till att jag slutar är att jag ju tvingas sova med öppen mun och ofta...
Svar
17
· Visningar
583
Senast: MissFideli
·
Hemmet Ja nu är det så att jag ska ärva sommarstugan, den är från 1955 och 60kvm boendeyta. Har öppen spis i källaren och "uppe". Den sitter...
2
Svar
20
· Visningar
1 113
Senast: Nepenthe
·
Hundhälsa Min hund kom igår i slagsmål med en räv. Hemma, invid ett uthus så hunden sprang alltså inte lös någonstans då den används till jakt och...
Svar
1
· Visningar
283
Senast: animalasia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp