Ky-bett, ja, jag gick på det

Blandrastik

Trådstartare
Har beställt ett Ky-bett på nätet, så nästa vecka utgår jag ifrån att treåringen springer GP, annars ska jag minsann reklamera.

Varför går jag på allting, snälla nån, säg att ni provat och tycker de är värda tre gånger så mycket som ett vanligt!

Sv: Ky-bett, ja, jag gick på det

Hahaha, det är inte lätt! ;)

Tyvärr har jag inte provat det (av den enkla anledningen att jag inte tror att det blir någon skilnad mot ett vanligt bett), men du får lova att avlägga rapport när du hunnit rida med det! :)

Jag gick också på det. Tyvärr samma funktion som det vanliga bettet när jag provade. Hade dock presentkort på 600 kr så jag gick inte med direkt förlust :p Men ändå..

Globus är det som har KY rotarybetten. Jag har fnulat på ett sånt till unghästen, men jag vet inte..

Och jag har också klurat - så tala gärna om vad du tycker om det!

Onödigt tycker jag...

Mina hästar funkar precis lika bra (om inte tillochmed bättre) på vanligt två-delat bett.

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom... 2
Svar
33
· Visningar
5 701
Senast: Hermelin
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
27 489
Senast: lizzie
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
17 041
Senast: Juli0a
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan... 20 21 22
Svar
425
· Visningar
37 916
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka