Bukefalos 28 år!

Kyra K-jackan Edinburg

Men hon köpte den i en dyrare affär ( var lite rabbat på den då den var den sista) men de ligger nog närmare 2000. eller gjorde de då är väl lite billigare nu när den funnits ett tag.
 
smakar dte så kostar det. det är ju så med märkeskläder
 
Jag skulle aldrig köpa den jackan jag har hittat bra jacka för 1000 lappen men syrran är det lite värre med skall vara värst när det gäller ridkläder/grejor :smirk:
 
Re: Kyra K-jackan Edinburg - flärp??

Jag har en sån, äldre modell (förra årets?). Den har en "flärp" i form av en rem som viks och fästs med tryckknapp så det blir en "hälla" på baksidan av vänster höft ungefär. Funderar och funderar - VAD är den till för??? :confused: :confused: :confused:
 
Re: Kyra K-jackan Edinburg - flärp??

ja du måste jag nog fråga syrran :D
 
Re: Kyra K-jackan Edinburg - flärp??

Flärpen är väl för att du ska kunna hänga vantarna någonstans?! Mina KK är så gamla så det är bara den ena som har den.

Tror förresten jag har sett nån bild då det hängt sporrar där också.
 
Jag köpte min på Globen förra året och betalade under 1000:-
Jag är inte så petig när det gäller senaste modet utan köpte en jacka som var från året innan!

/ sandra :)
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Har en shettis som skadat ögat och nu har ett hornhinnesår. Droppat ögondroppar och serum i 10 dagar. Har återbesök på måndag till...
Svar
2
· Visningar
430
Okej. Det är massa saker som jag undrar. 1. Hur funkar det när alla i ett stall har olika ”pass” att utfodra hästarna? Hur vet de hur...
Svar
11
· Visningar
1 114
Senast: MiniLi
·
Anläggning Hej! Det är lång tid kvar till ett faktiskt bygge kan hända (ca 3 år till köp av tomt) men däremot känns det som att man aldrig kan...
Svar
14
· Visningar
2 373
Senast: Habina
·
Hästmänniskan hej! Jag har några frågor som jag jätte gärna skulle vilja ha svar på;) Först undrar jag om vilken ålder som "är bäst" att skaffa häst...
Svar
7
· Visningar
1 329
Senast: malinhest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Fästingmedel på innekatt
  • Magsjuk hund
  • Kastrera ja eller nej

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp