Bukefalos 28 år!

Ladda hem musik

Kalaspinglan

Trådstartare
Vilket program använder ni för att ladda hem mp3-filer? Och var hittar ni musiken?
Jag har hört så mycket negativt om Kazaa så jag tänkte pröva på något annat. Kan ni rekommendera något?

Pinglan
 
använder Kazaa :p Brorsan har Kazaa Lite på sin dator. Tror det är egentligen lite bättre än vanliga Kazaa då det inte har spyware (stavning!?).
 
Har Kazaa, inte fått något virus eller skit därifrån men en massa pop-up reklam fönster kommer upp hela jävla tiden känns det som om man har på den. iallfall när man öppnar den så får jag det.
 
jag har missat det där, vad är det som är bättre med Kazaa Lite?
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 472
Senast: Hedinn
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 481
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 573
Senast: Jeps
·
Utrustning Vår gasdrivna subaru har förmodligen tackat för sig och det är antagligen dags att titta på ny dragbil. Om man vill ha något som är i...
Svar
8
· Visningar
1 142
Senast: Gnapp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp