Ladda ner videor från internet

AgentCarter

Trådstartare
Jag behöver ett program/tillägg för att ladda ner flash (/silverlight) videor från nätet.
Jag har försökt använda FlashGot i firefox men fungerar inte. Tror det beror på att jag inte har fått flash att fungera överhuvudtaget i firefox, trots ominstallationer av både flash och firefox.
Därför använder jag idag chrome, men hittar inget sådant tillägg.

Försökte mig på att hitta något i explorer men gav snart upp, har inte använt sidan på år och hittar ingenting känns det som.

Är inte från youtube jag ska ladda ner utan från skolan, då jag har ostabilt internet så vill jag ha mina föreläsningar på datan.

Har explorer, firefox och chrome, helst vill jag ha något som fungerar i chrome men bara det fungerar tar jag vad som helst;)

Liknande trådar

IT & mobiler Jag satt i skolan och jobbade över skolans WiFi med min laptop idag när uppkopplingen plötsligt bröts och jag inte hade några...
Svar
4
· Visningar
2 500
Senast: Mineur
·
IT & mobiler ...och jag får fan en hjärnblödning vilken sekund som helst. Vad som (inte) händer: Antingen laddar videor inte alls, eller så laddar...
Svar
15
· Visningar
2 133
Senast: Riley
·
IT & mobiler Har under lång tid ej kunnat ladda ner PDF-filer på min dator, det kommer bara genast upp en ruta där det står Internet Explorer har...
Svar
7
· Visningar
1 845
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Min dator dog i februari och sedan dess har den vägrat starta. I går äntligen fick jag den "lagad" av en snäll kille och det som var fel...
Svar
8
· Visningar
1 758
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka