Ladda upp filmer

Varmblod90

Trådstartare
Vet inte vilken jag ska fråga så tänkte höra med er här. Vart förutom på youtube kan man ladda upp filmer som man även kan länka ifrån utan att vara inloggad?
Youtube har fått för sig att materialet i de flesta av mina filmer är stulet och ha då blockerat filmen. Fast bilderna eller videoklippen är mitt eget. Så jag är lite trött på på dem och vill ha en annan bra sida där man kan ladda upp filmer:laugh:

Vore jätte tacksam för svar:bow:

Sv: Ladda upp filmer

Det brukar vara låten som är stulen, om man har en sådan?

Vimeo funkar bra annars tycker jag.

Hade köpt låten för att vara på säkra sidan. Men då ska dem inte godkänna någon låt eftersom den kan ju vara olagligt nerladdad :crazy:

Okej tack för tipset ska kika där :laugh:

Även om du köpt låten har du inte rätt att använda den på det viset. Det är därför Youtube blockar.

Du har köpt rätten att spela upp låten på dina egna musikanläggningar men i princip inget annat.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har hela mitt liv lidit av olika psykiska sjukdomar och min autism. Jag upplever att det i många sammanhang fortfarande år 2020 är... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
7 385
Senast: Lillefrun
·
  • Låst
Tjatter Välkommen till Halloween Hollow! Platsen där det ena kvarteret pyntas mer skräckinjagande än det andra. Varje år hålls en tävling där... 49 50 51
Svar
1 003
· Visningar
29 614
Senast: Niyama
·
Skola & Jobb Det är alltid svårt att skriva om jobbet då man har tystnadsplikt och alltid trampar någon på tårna. Dock vill jag ändå ventilera lite...
Svar
18
· Visningar
3 059
Senast: Zaria
·
Övr. Barn Jag måste bara ventilera då jag inte har någon att prata med. har pratat med min sambo men många gånger förstår han mig inte.. Jag...
Svar
5
· Visningar
1 749
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka