Halloween Hollow (ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jaha, och jag tycker du håller på med nån jävla jakt på mig nu. Jag ville förklara varför jag "gnällde", varför det i det läget hade kunnat vara avgörande för leken. Och säga att jag förstår att det är lätt hänt att det blir så i stundens hetta, trots allt.

Men din ingång känns ju lite märklig. Istället för att backa så är det full attack på mig :confused:.
Nej, jag attackerar inte dig. Du får jättegärna diskutera hintar men jag tänker inte diskutera med dig.
Kan du då vara vänlig och lämna mig utanför diskussionen?
Jag är klar med den här leken. :)
 
Nej, jag attackerar inte dig. Du får jättegärna diskutera hintar men jag tänker inte diskutera med dig.
Kan du då vara vänlig och lämna mig utanför diskussionen?
Jag är klar med den här leken. :)

Fast nu deltog ju du och var den som hintade flitigast, så det bli ju lite svårt att utelämna de hintarna när jag skulle förklara varför jag reagerade och varför det kunde ha fått stor effekt på leken. Du behöver ju varken läsa eller delta i diskussionen om du inte vill. Jag tyckte Artline skrev ett trevligt inlägg om det hon hade skrivit och jag ville då förklara min reaktion. I övrigt har jag liksom inte mer att säga om det.
 
Jag kan tänka mig en regler som säger att man inte får skriva att man tror att den och den personen är samma deltagare eller att den personen troligen har ett dubbelnick.

Jag tänker att det kan ändå bli ett problem eftersom folk kan vara så tydliga att det är uppenbart för de flesta, bara outtalat. Därför tror jag det behövs nån konsekvens för goda (jag tänkte att inget skydd varannan natt och att bli tydligt godförklarad borde vara tillräckligt för att goda inte skulle vilja bli sammankopplade med sitt andra nick, men så var det ju inte). T.ex. att onda har några gissningar på vilka som hör ihop där de kan vinna några fördelar. Det bästa jag kom på nu, och sen hur många gissningar och hur tidigt eller sent i leken dessa får ske och vilka fördelar de kan vinna kan man ju anpassa efter deltagarantal och roller i leken.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 023
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
13 018
Senast: Lobelia
·
Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
14 925
Senast: cirkus
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
20 637
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp