Laddare till bärbar

R

Rebecca_R

Jag har försökt hitta ngnstans där dom säljare laddare till bärbara datorer men verkar skitsvårt att få tag på.
Ngn som vet ngnstans?

har en fujitsu Siemens Amilo D 1845 om det är till ngn nytta.

har testat att googla, men går inge vidare för mig
 
Sv: Laddare till bärbar

tack för svaret:)

så då funkar den till alla datorer?

vet du om d brukar stå på orginal laddarna ang spänningen?
 
Sv: Laddare till bärbar

Det borde stå på undersidan av adaptern på laddaren. Kolla om du inte hittar nån microtext där :)
 
Sv: Laddare till bärbar

Skriver av vad som står på Prosits laddare min egen ligger nämligen på återbruket det borde stå liknande på din också

output : 18.5v = 4.9A 90W ( min ibm vill ha 16v )

Det första du ska leta efter är volt (v) denna måste stämma överäns med din

Likamed tecknet är igentligen symbolen för likström det ska vara heldraget övre streck med prickat under denna måste stämma har din symbol ~ så ska ger den växel ström knappast troligt men påpekar det ändå

4.9A är strömmen som den kan leverera den nya måste kunna göra detsamma har den nya mer än 4.9a är det ok inte under

90w är effekten som laddaren kan leverera (är igentligen spänningen * strömmen = effekten om någon finner det intressant ) den nya ska ha lika många watt eller mer inte under den jag länka till klarar 120w och är en sådan jag använder
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 262
Senast: MiaMia
·
Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
24 945
Senast: ptr
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har tidigare skrivit och funderat om att skaffa hund. Nu har jag läst på om några raser som intresserat mig och tror jag hittat en...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
7 472
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 909
Senast: Jojo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp