Lädergjorde med resår på bägge sidor?

Septicemia

Trådstartare
vart får man tag i dessa? Till hyfsat pris.
Vet att Centaur, Hubertus och Prestige har men tycker att det känns som onödiga pengar....
Alltså, finns det hyfasde lädergjordar under 600 som har resår i bägge sidor? Börjes har bara på ena sidan...

Hur är Hööks?

Sv: Lädergjorde med resår på bägge sidor?

Hej!
Jag har en Globus Ronja dressyrgjord men den finns även som annan. Den har trippelresår och resåren är kraftig och bra. Köpte min på http://www.satraislandshastgard.se där kostar den 430 kr. Fast de har den tyvärr bara som dressyr.

MVH Sanna

När jag köpte min på lillhastenistav.se så var den mycket billigare ... Globus har dock längre gjordar också.

Jag köpte på Hööks med resår på båda sidorna för 299 kr, fast det var iof nästan 2 år sedan.

Lillhästen har ronja...kostar 610.-
Den enda lädergjorden hööks har med resår kostar 579.- nu om jag inte minns fel.

Jag har en Chetak dressyrgjord med resår i båda ändarna, anatomisk i läder. Funkar jättebra.
Den ser ut som Globus Ronja, fast det står inte Globus på den :p :D

Förresten, Chetak är det från Källquists eller ÄR det Globus det med?

Senast ändrad av en moderator:

Chetak, treadstone och något märke till är Globus.

jag behöver en vanlig gjord, funderar lite på Ronja-gjorden...

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
666
Senast: cowgirl81
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 030
Senast: Sharpless
·
Utrustning Då var det dags att se över sadelsituationen igen, då vi fått problem med svullnad och ömhet vid mankbasen. I väntan på att sadlarna...
Svar
6
· Visningar
1 174
Utrustning Har köpt en begagnad Fautras Provan fr 2011 för att underlätta för unghästen som får lite härdsmälta när han ska lastas borta. Hade en... 2
Svar
27
· Visningar
2 966
Senast: HannaZ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka