Lädergrimma med fast ring under hakan.

Lovisaleonora

Trådstartare
Jag HATAR den löpande ringen som tydligen är mode på lädergrimmor just nu.

Är det NÅGON som har tips på lädergrimma med fast ring under hakan?

Sv: Lädergrimma med fast ring under hakan.

Jag har! Fast jag har ju gjort min själv iofs.

Jag hatar också den lösa ringen. Be en sadelmakare sy en om du inte är rädd att betala för den. ;)

Börjes har en för 279 kronor, sök på artikelnr 3012 så ska du få fram den.

En av hästens lädergrimmor har fast ring under hakan. Det är en Walshgrimma, ej breda remmar på.:love:

jag har en sån, men den köpte vi beg av en arbetskompis till mamma så tyvärr vet jag inte varifrån den kommer

Om dom har lädergrimmor vet jag inte, men min Eskadron grimma har en fast ring.
Och snygg är den också. 180 :- på Flädie :D

Mmmm.....den där lösa ringen är jättejobbig, särskilt när man har spilthästar!!!!

Har fått ett par tips här, gärna fler från de som har!

Har en jättefin Passiergrimma i superläder, men jag vägrar låta hästen ha den till vardags, 1200 kr grimma ska vårdas ömmare än så :D

Jag såg en på eko igår. Fast det var en fölgrimmma så den kanske är för liten::angel: men den var så j-la söt:love:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
670
Senast: cowgirl81
·
Hundhälsa Min ena hund har ju kliat sig lite till och från i många år vilklket gjort att jag trott hon haft lite kvalsterallergi. Hon kliar sig...
Svar
11
· Visningar
1 466
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
576
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Jag behöver röra på mig. Jag måste komma ut och få upp blåset och fysiken. Jag är en typisk hemmasittare som älskar att vara hemma, alla... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
4 919
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka