Bukefalos 28 år!

Läkarintyg.

Nebraska

Trådstartare
Hur många dagar får man vara sjuk nu utan att uppvisa läkarintyg för arbetsgivaren? Jag vet att det varit förlängt från vanliga veckan pga. pandemin. Men är det så än?
 
Hur många dagar får man vara sjuk nu utan att uppvisa läkarintyg för arbetsgivaren? Jag vet att det varit förlängt från vanliga veckan pga. pandemin. Men är det så än?
Skiljer sig åt, min kommunala arbetsgivare har åttonde dagen igen. Fk har samma tidsgränser som vanligt.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag var sjukskriven under december månad pga. psykiska problem. Men när jag skulle börja jobba igen efter nyår blev jag sjuk fysiskt...
2
Svar
21
· Visningar
1 642
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 957
Senast: Enya
·
Tjatter Sedan pandemin erbjuder Willys här en hurts med två spannar vid lösgodiset, en för smutsiga skopor och en för rena. Nu har de ju haft...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
4 122
Senast: Amha
·
Skola & Jobb Hej! Nu har jag varit sjuk från mitt jobb i två veckor. Jag anmälde inte inte till försäkringskassan då jag dels trodde att jag skulle...
Svar
14
· Visningar
1 253

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp