Bukefalos 28 år!

Läkarintyg.

Nebraska

Trådstartare
Hur många dagar får man vara sjuk nu utan att uppvisa läkarintyg för arbetsgivaren? Jag vet att det varit förlängt från vanliga veckan pga. pandemin. Men är det så än?
 
Hur många dagar får man vara sjuk nu utan att uppvisa läkarintyg för arbetsgivaren? Jag vet att det varit förlängt från vanliga veckan pga. pandemin. Men är det så än?
Skiljer sig åt, min kommunala arbetsgivare har åttonde dagen igen. Fk har samma tidsgränser som vanligt.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har lite lösa funderingar kring sjukperiod och krav på sjukintyg (från dag 8). Vilka frånvarodagar räknas? Vad jag förstår räknas...
Svar
4
· Visningar
669
Skola & Jobb Jag var sjukskriven under december månad pga. psykiska problem. Men när jag skulle börja jobba igen efter nyår blev jag sjuk fysiskt...
2
Svar
21
· Visningar
1 681
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
11 169
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Är sjukskriven sen en tid tillbaka (gått in i väggen pga överbelastning) sköter om stallet och hästarna som vanligt. Rider hemma men...
Svar
17
· Visningar
1 178
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Barmarksdrag/canicross
  • Matskålar utan nickel

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp