Bukefalos 28 år!

Lämpligt pris för begagnad sele (ej annons!)

F

Fjunet

Tänkte eventuellt sälja min sele.
Lös brösta, draglinor. Ej huvudlag och tömmar. Storlek minishetland. Ingen baksele.
Den är ej matchande så att säga, draglinorna och selen är köpta för sig. Använd några månader. Vad kan jag få för den?
 
Sv: Lämpligt pris för begagnad sele (ej annons!)

Letar inte geisli efter en mini sele? Vill minnas att jag har sett en tråd ang. det.//bonny
 
Sv: Lämpligt pris för begagnad sele (ej annons!)

Är Geisli intresserad är hon välkommen att höra av sig via PM.
 
Sv: Lämpligt pris för begagnad sele (ej annons!)

Svårt att säga beror ju mkt på skick, nytt läder kan vara av dålig kvalite.
Men en 500-800 kr, om inte tusenlappen går förstås! :D
Det du gav! Några mån är inte så mycket slitage! ;)
 
Sv: Lämpligt pris för begagnad sele (ej annons!)

Har varit lite klumpig med selen dock, så den är inte i SÅ bra skick :/ Får fnula vidare på det. Först så måste jag ha en ny sele!
 
Sv: Lämpligt pris för begagnad sele (ej annons!)

Hehe, jo jag letar sele till min lille, men han har ju ingen plats för bröstan... det är där skon klämmer! Behöver en loksele för att utnyttja den lilles kapacitet till fullo, framför allternativet travsele...
 

Liknande trådar

Fordon För närvarande är det som skrivs nedan verkligen bara på spåna- och kolla-stadiet, men jag tänkte göra en tråd på Buke för att se om här...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 308
Senast: Otherside
·
  • Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
1 957
Senast: Görel
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 550
Senast: Calmiche
·
Utrustning Tänkte sälja bort transporten då den inte används, har kollat runt lite på nätet för att få nån vettig uppfattning om vad som är rimligt...
Svar
8
· Visningar
1 808
Senast: Ms_Antrop
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp