Bukefalos 28 år!

Länge sen nu!

millus

Trådstartare
Åh, jag har varit väldigt aktiv på buke för många år sen! Jag hängde på chatten hela tiden och chattade med många medlemmar på buke. Jag pluggade på den tiden på universitet och satt hemma vid datorn och pluggade och chattade. De allra flesta har jag som vänner på Facebook så vänskapen har hållit i sig i tio år!

Vet inte vad jag vill med denna tråd, mer än att säga hej till alla här på Buke! Är allt sig likt?
 
Hej Millus! Kommer ihåg dig! Hade annat nick då ;) Det mesta är sig likt, men jag har läst att flera nyanlända gamla bukare tycker att klimatet är hårdare, mer att märka ord, ifrågasättande som överdrivna feltolkningar osv.
 
Åh, jag har varit väldigt aktiv på buke för många år sen! Jag hängde på chatten hela tiden och chattade med många medlemmar på buke. Jag pluggade på den tiden på universitet och satt hemma vid datorn och pluggade och chattade. De allra flesta har jag som vänner på Facebook så vänskapen har hållit i sig i tio år!

Vet inte vad jag vill med denna tråd, mer än att säga hej till alla här på Buke! Är allt sig likt?
Hej Millus! Det var längesen! Hoppas allt är bra med dig:)
 
Hej millus, välkommen tillbaks.
Det mesta är sig likt men jag tycker det är lugnt med banningar. Vet inte när jag såg någon sist. Kanske har Gammeln verkligen blivit gammal. ;-)
Eller så har klimatet hårdnat på nätet och man får ta och ge mer skit innan det är nog?
 
Hej! Dig tänkte jag på häromdagen då jag tror att vi har en eller flera gemensamma FB-vänner då jag såg ett "millus" poppa upp någonstans :)
 

Liknande trådar

Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 649
Senast: Klara
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 357
Senast: jemeni
·
Relationer Jag har tänkt en hel del den senaste tiden. Tycker det är svårt att förklara och förstå riktigt. Varför det kommer just nu vet jag inte...
Svar
0
· Visningar
850
Hemmet Läste en tråd på Facebook om någon som köpt en grillpanna på Erikshjälpen, rengjort, oljat in och fått jättefin. Nu var det inte...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
6 005
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp