Bukefalos 28 år!

Länge sen nu!

millus

Trådstartare
Åh, jag har varit väldigt aktiv på buke för många år sen! Jag hängde på chatten hela tiden och chattade med många medlemmar på buke. Jag pluggade på den tiden på universitet och satt hemma vid datorn och pluggade och chattade. De allra flesta har jag som vänner på Facebook så vänskapen har hållit i sig i tio år!

Vet inte vad jag vill med denna tråd, mer än att säga hej till alla här på Buke! Är allt sig likt?
 
Hej Millus! Kommer ihåg dig! Hade annat nick då ;) Det mesta är sig likt, men jag har läst att flera nyanlända gamla bukare tycker att klimatet är hårdare, mer att märka ord, ifrågasättande som överdrivna feltolkningar osv.
 
Åh, jag har varit väldigt aktiv på buke för många år sen! Jag hängde på chatten hela tiden och chattade med många medlemmar på buke. Jag pluggade på den tiden på universitet och satt hemma vid datorn och pluggade och chattade. De allra flesta har jag som vänner på Facebook så vänskapen har hållit i sig i tio år!

Vet inte vad jag vill med denna tråd, mer än att säga hej till alla här på Buke! Är allt sig likt?
Hej Millus! Det var längesen! Hoppas allt är bra med dig:)
 
Hej millus, välkommen tillbaks.
Det mesta är sig likt men jag tycker det är lugnt med banningar. Vet inte när jag såg någon sist. Kanske har Gammeln verkligen blivit gammal. ;-)
Eller så har klimatet hårdnat på nätet och man får ta och ge mer skit innan det är nog?
 
Hej! Dig tänkte jag på häromdagen då jag tror att vi har en eller flera gemensamma FB-vänner då jag såg ett "millus" poppa upp någonstans :)
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
11 268
Senast: Hedinn
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 317
Senast: Blyger
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
22 032
Senast: Klara
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 509

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp