Längtar.......

Status
Stängd för vidare inlägg.

Djurjouren

Trådstartare
Jag öppnar barnforumet ofta nu när Mian är tillbaka ihopp om att Mian ska förgylla min tillvaro med bäbisträdar i samma fantastiska ordalag som hennes hundtrådar...... :angel:
 
Sv: Längtar.......

Ja, men fullt förståeligt är ju också om tiden inte riktigt vill räcka till att skriva långa anekdoter om lilla Astrids framfart här i livet... Det är ju som sagt en del tid de tar, de där småttingarna :smirk: Men, jag hoppas som du att vi får höra en och annan historia om den lilla förstås :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Djur Mitt barn har länge önskat sig en hamster men vi har ju haft katt så det har känts som en rätt dålig idé. Nu bor vi i lägenhet och...
2
Svar
21
· Visningar
1 785
Senast: lil-sis
·
Övr. Barn Jag vet inte om detta är rätt tråd, om inlägget ska vara i sommartråden-22 eller om det ska vara en egen tråd. Det får moderator avgöra...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 981
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Mitt liv är så jobbigt. Jag arbetar som timanställd på deltid. Alltså många dagar utan jobb. Jag har knappt några rutiner alls i min...
Svar
6
· Visningar
1 057
Senast: Red_Chili
·
Övr. Barn Hur skulle ni hantera en ungdom som nyligen tillfälligt hoppat av skolan (hen tänker fortsätta till hösten på en annan typ av skola) och...
Svar
12
· Visningar
1 848
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp