Läsa språk på nybörjarnivå på uni?

Sv: Läsa språk på nybörjarnivå på uni?

Edit igen: gäller att söka på rätt ord... Grundkurs är tydligen helt fel i detta sammanhang... :o

Hittade en kurs via Mittuniversitetet på distans. Verkar lovande!

Vad var rätt term att söka på?:)

(kanske kan portugisiska vara nåt? För det finns på distans utan några förkunskapskrav:))

/LillaMy som också vill lära sig spanska eg, men nästan gett upp hoppet att hitta lämplig nybörjarkurs
 
Sv: Läsa språk på nybörjarnivå på uni?

nybörjarkurs och/eller vad sjutton var det nu? introduktionskurs?

Fanns en del, framför allt om man kan tänka sig att läsa på campus! :)
 
Sv: Läsa språk på nybörjarnivå på uni?

Jag behöver tyvärr vara mkt mer skicklig innan ngn har utbyte av att prata med mig som inte får generöst med dricks för obehaget typ... :)

Drömmen är på sikt så klart att kunna ha en fall back-plan vid pension och vara yrkesverksam i ett spansktalande land, varför jag vill kunna fortsätta läsa om andan faller på - och därför känns universitetsvägen bra.

Skulle jag ha en fallenhet och så mkt tid "över" att jag fortsätter så ska jag inte sticka under stol med att det kan vara en tillgång i mitt yrke, även om jag tror att franskan jag tänkt mig att fräscha upp och fixa till egentligen är en större merit (om än inte lika rolig på kort sikt). :)
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
10 216
Senast: Bulldoozer
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 075
Senast: Barbabelle
·
Hemmet Jag misstänker att min Google Nest wifi-router har problem. Wifit går av och på hela tiden random långa stunder. Än så länge verkar...
Svar
4
· Visningar
528
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 034
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp