Lättridning?

irma

Trådstartare
Är det obligatorisk lättridning i mellantraven på debutant?
På stallbackens sida står att det "nog" är det, kan vara bra att veta så man inte får avdrag i onödan. Man kan nog behöva alla poäng man kan få!
 
I debutant är det valfritt att sitta el rida lätt i trav. Står det däremot "lättridning" på mellantraven utskrivet i programmet så är det obligatoriskt. Står det inget får du välja. Endast i debutant dock, annars är det alltid nedsittning om inget annat anges. Ha så kul!
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag och min partner sitter och försöker förstå detta med avdrag för tjänsteresor med privat bil. Han har sedan förra året ett eget...
Svar
9
· Visningar
942
Senast: soom
·
Utrustning Jag behöver under vad man skulle kunna gå för den här sadel! Det är en Santa cruzen under kåpan står det 16,5 Wide och sen i ena...
Svar
2
· Visningar
526
Senast: pajaztar
·
Kropp & Själ Vart vänder man sig för att få hjälp med en vuxen person som inte längre kan ta hand om sig själv? Det handlar om en person som har...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 124
Senast: BornAgain
·
IT & mobiler Enligt mitt antivirusprogram har jag massor av spårare från olika sidor som spårar vad jag gör på nätet, för att kunna anpassa annonser...
2
Svar
20
· Visningar
1 135
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp