Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ville bara kolla om du fortfarande har garanti kvar på datorn? I så fall kontaktar du bara inköpsstället så skall dom hjälpa dig med detta.
I annat fall, kan du ju kontakta tillverkaren och kolla om de kan hjälpa dig med något tips hur du kan gå till väga för att få tillbaka tangenten på plats?!
I värsta fall kanske du får lämna in datorn till service, eller byta tangentbordet helt. Har en kompis som jobbar på HP, och för ett år sedan, drygt, tog de ca 500:- för ett nytt tangentbord för en bärbar har jag för mig han sa! Tror inte att det inkluderade arbetet dock!
Jag hoppas att detta kanske kan hjälpa dig lite? Lycka till!
En av mina lossnade previs ocksåEller, den slutade fungera & när jag skulle pilla till det lite lossnade den. Sen lite lagomt till när jag hittade ditt inlägg fick jag fast den igen.
Försök att med något litet smalt hålla emot metallbygeln & trycka tillbaka tangenten. För annars följer bygeln bara med ner när man trycker. Se till att du är väldigt försiktig bara! Det var då så jag fick tillbaka min. Lycka till!![]()