Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag tycker att syntet blir varmt och klibbigt att rida i. Gillar inte syntetkänslan. Syntetsadlar blir fula när de slits på ett helt annat sätt än vad lädersadlar blir. De går väl inte att ändra stoppningen på heller?
Men smaken är olika och jag har inget emot de som väljer syntetsadlar. Huvudsaken är att folk och fä är nöjda.
http://www.hastlagret.se/. Sadlarna på bilderna stämmer inte exakt med dem de säljer (är snyggare nu tycker jag) , likaså finns bruna fast det inte står. Dom är dåliga på att uppdatera hemsidan men ta kontakt med dem så får du vettig information.
Medryttarhästen har en Cavaletti, en svart dressyr, 35 i bomvidd. Den är jätteskön att rida i, inte alltför dressyrinriktad, utan den funkar att rida ut i med korta läder också. Den kunde dock haft lite mer stöd för skänklarna.
kan bara tillägga att jacson är helt ok att rida i, men de är ganska smala i bommen. min travare är i normala fall en county 4 (wide) men fick knappt plats i en extra wide jacson...
Jag har en Globus esparanza. En superskön hoppsadel måste jag säga , jag är jätte nöjd med den=) Hästen älskar den =)
Passar hästar med en rakar rygg och har en bra passform=)
Kropp & Själ Locobase har en kräm som heter Eczema cream, som är godkänd för att använda nära ögonen.
det är generellt ett problem med ögonkrämer då...