lagom stora leksaksredskap?

Status
Stängd för vidare inlägg.

ameo

Trådstartare
Moderator
FINNS det skottkärror som är lagom stora för barn över 4-5 år? Eller är det den lilla röda plåtkärran som är lagom från 2 år och sen vuxenkärror?
Våra tjejer envisas ju med att hjälpa till att mocka och nämnda röda plåtskottkärra är nästan för liten för Selma redan nu (hon blir 4 i januari). Skulle verkligen vilja ha en lite större (högre) där inte allt innehåll ramlar ur (framåt för att lutningen blir för stor) medan man går med den till gödselstacken.
Som sagt, FINNS det?

Sv: lagom stora leksaksredskap?

Har du kontakt med barnomsorgen på nått vis?
I så fall rekommenderar jag de kataloger som brukar finnas där.
De brukar finnas större och stabilare skottkärror i dessa.

Sv: lagom stora leksaksredskap?

Det GÖR det i alla fall+
Nåja, då vet jag nog var jag ska söka... :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 837
Senast: Bullen22
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 861
Övr. Barn Jag ska försöka fatta mig kort. Vi är separerade sedan drygt 8 år. Barnen bor 50/50, gemensam vårdnad. Barnen är skrivna hos mig. Vi... 2
Svar
26
· Visningar
5 850
Senast: nyttnick
·
Övr. Hund Skulle gärna vilja ha tips på hur (om?) vi kan involvera barnen i skötseln av vår valp. Vi har en 10-veckors labrador som bott med oss i...
Svar
7
· Visningar
1 399
Senast: Seaside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka