Lambourghini...och Allegretto

M

Mithra

Är det någon som fått föl efter Lambourghini i år, och isåfall hur verkar de? Har ni visat dem? Vilka poäng fick de? Och Allegretto, har någon använt honom i år, han verkar ju tyvärr inte få så många ston nu!
 
Jag har ett sto som är efter Lambourghini född i april. Jag har visat henne på fölmönstring och hon fick 887777=44p i bedömningen där. :)
 
jaha, kul att höra hur de ser ut de första fölen, jag såg några på Starby när jag var där, och de var snygga. Vem är stoet efter?
 
nej jag såg ingen Aer föling, men jag har själv fött upp en efter Aerline H, som var jättefin,
Aer själv såg jag däremot, han ser trevlig ut, lätt i typen, vackert huvud.
 
det blev ett stoföl, ganska grova knä och haser, lite Cortez aktig. Hon är 165 cm nu, 4a år, brun med stjärna snop och t vita halvstrumpor bak. Lite tittig är hon, och blåser upp sig för småsaker men hon går förbi det ändå, lyssnar. Lätta rörelser och hoppar bra. vem är ditt sto efter? :D
 
Maraton-Shantung xx. Liten lätt elegant häst. Bild på henne

Hoppas på en lite större o möjligen även ngt grövre avkomma med bra gång o hoppkapacitet. Mitt sto har placeringar i 1.20 hopp/LA dressyr. Hoppningen är hennes starka sida, hon är en riktig gummiboll. Tyvärr vill inte jag hoppa lika högt som hon. ;)
 

Liknande trådar

Avel Ser ofta i annonser för ston att hon är en bra mamma, om hon fått föl. Vad betyder det egentligen? Hur är man en bra mamma-häst? Hur är...
Svar
8
· Visningar
1 337
Senast: Habina
·
Avel Hur snabbt efter fölning börjar ni rida era ston? Om de vart ridna under tiden lätt o är något äldre. Mitt sto är 15 och blir hennes...
Svar
11
· Visningar
1 160
Senast: Teilani
·
Avel Fick ett hingstföl i slutet av juni iår och planen var att ta hem sto och föl som inackordering för sällskap till honom. Tyvärr blev han...
2
Svar
32
· Visningar
2 962
Avel Mitt sto är på dygn 297 och har idag börjat läcka mjölk, den är vit men relativt genomskinlig. När jag hade en droppe på fingret så...
Svar
5
· Visningar
872

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp