Långa bilturer!

Varning! Börja INTE med platespotting... blir mest bara stressande iom att man ska se dem i ordning, och en 6-timmarsresa är ingenting jämfört med den tid det tar att "bli klar". Ex: jag pendlade 50mil/vecka i 1½ år, kom till 150 innan jag tvingade mig själv att sluta. Var väl inte helt trafiksäkert heller iom att jag oftast körde...

Tipsen: mobilspel, film, serier, ljudbok, vanlig bok, handarbete, billeken (den blir man ju "klar" med iom att resan är slut :) ), filosofera och fantisera, umgås med de andra i bilen?
Okej! Då ska vi inte göra det!

Tack för tipsen ! :)

Liknande trådar

Fritid Vi ska åka till Åre i sommar och vill rida på islandshäst. Gärna i fjällmiljö. Har någon tips om en bra aktör i området? Har bil och kan...
Svar
0
· Visningar
160
Senast: nyttnick
·
Fritid En kompis och jag har funderat över att åka till Köpenhamn i sommar, men skulle gärna bo lite utanför och gärna vid någon strand. Någon...
Svar
12
· Visningar
451
Senast: Karfitsa
·
Fritid Föräldrarna fyller jämnt och vill åka på solsemester. Jag som inte står ut mer än 1 eller max 2 dagar på stranden undrar om någon har...
Svar
5
· Visningar
531
Fordon Jag sitter och slötittar annonser på bilar, ev. köpa min första bil. Kanske imorgon, nästa vecka eller kanske inte ens sker om flera... 2
Svar
21
· Visningar
991
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka