Långsam uppstart?

G

Gojan

Efter att ha laddat ner Panda Titanium 2005 har min dator blivit mycket långsam i uppstart (ca 7min, innan var det tre min. då jag hade en äldre Titaniumversion). Efter uppstart fungerar surfandet som tidigare. Jag provade med systemåterställning att gå tillbaka men återställningen fungerar inte vilket den tidigare gjort.
Någon som vet vad som kan vara fel och kan hjälpa mig? :cry:
Tack på förhand!
 
Sv: Långsam uppstart?

Tack för svar! Blev dock ännu mer förvirrad nu eftersom jag någonstans läst att Norton är det sämsta medan både Panda och Norman skulle vara bra? :confused: Okej, allt kanske inte är svart och vitt och alla tycker olika men kan det vara något annat som ställt till det? Har ju inte haft några problem tidigare...
 
Sv: Långsam uppstart?

Uppstarten på min dator blev dubbels så snabb med Norton.
Dessutom ligger Pandas virusuppdatering ca. 48 tim efter Norton.

Det kanske hjälper om du "tar bort" scanning vid uppstart?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag fick reda på att jag har en liten hörselnedsättning på ena örat redan för 25-30 år sedan, beskedet kom då som en överraskning. Jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 552
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 158
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
3 566
Senast: tott
·
Skola & Jobb Jag vet inte hur jag ska hantera den här situationen och behöver hjälp att tänka! Då barnet är vuxet känns det som om den här frågan...
9 10 11
Svar
210
· Visningar
15 022
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp