Långsam uppstart?

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Gojan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 923
G

Gojan

Efter att ha laddat ner Panda Titanium 2005 har min dator blivit mycket långsam i uppstart (ca 7min, innan var det tre min. då jag hade en äldre Titaniumversion). Efter uppstart fungerar surfandet som tidigare. Jag provade med systemåterställning att gå tillbaka men återställningen fungerar inte vilket den tidigare gjort.
Någon som vet vad som kan vara fel och kan hjälpa mig? :cry:
Tack på förhand!

Sv: Långsam uppstart?

Tack för svar! Blev dock ännu mer förvirrad nu eftersom jag någonstans läst att Norton är det sämsta medan både Panda och Norman skulle vara bra? :confused: Okej, allt kanske inte är svart och vitt och alla tycker olika men kan det vara något annat som ställt till det? Har ju inte haft några problem tidigare...

Sv: Långsam uppstart?

Uppstarten på min dator blev dubbels så snabb med Norton.
Dessutom ligger Pandas virusuppdatering ca. 48 tim efter Norton.

Det kanske hjälper om du "tar bort" scanning vid uppstart?

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
183
· Visningar
23 887
Senast: Palermo
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är bevisat. Fyra dagar. Fyra dagar provade jag att "jobba" 25%. 5:e dagen var jag hemma. Med en sån fruktansvärd värk i nacken...
Svar
5
· Visningar
2 042
Övr. Hund Hej! Jag köpte för ca 2 månader sedan en Cavalier King Charles Spaniel* som var då 10 mån, han är nu precis fyllda 1 år. Han är inte...
Svar
9
· Visningar
4 374
Senast: Gumman123
·
Övr. Barn Först, jag finns på detta forum under ett annat användarnamn, men väljer nu att vara anonym då jag dels inte pratat om allt detta med... 2
Svar
30
· Visningar
3 640
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Diskbråck
  • Smitare - hur gör ni?